Monday, July 16, 2012

July 2012

This year is really the toughest year in my life..MasyAllah, aku jatuh dan bangun dari ujianNYa..begitu juga kehidupan yg slalu dilambung badai, tp masih kukuh berdiri..inilah kata pepatah, kalau berumah di tepi pantai akan slalu dilambung ombak..kalau xbertahan, maka hanyut dibawa ke laut..

Aku masih di sini..brapa kali cubaan hendak larikan diri dr segala permasalahan yg ada tp aku masih bertahan kerana dia..brapa bnyk cubaan yg Allah turunkan tp aku masih bertahan dan xputus2 memohon keampunan dariNya..

Ya Tuhan ampunkanlah dosaku,dosa dia, kaum kekeluarga kami, kawan2 kami...
kuatkanlah semangatku, berikanlah petunjuk dan Hidayah daripadaMU...
permudahkanlah urusan aku sehari2..

 Terima kasih dan syukur Ya Tuhan kerana menghantar dia kepdaku semasa susah semasa senang..bgn bersama..

No comments:

Post a Comment